El dimecres 4 de febrer, a les 12.00 h, al Monestir de Santa Maria de Pedralbes, tindrà lloc la roda de premsa de presentació de l’esposició Khadija Saye. Seguint un estel fugaç. La roda de premsa anirà a càrrec de la directora del Monestir de Pedralbes, Anna Castellano, i la comissària de l’exposició, Elena Martínez-Jacquet.
Khadija Saye (1992–2017) va ser una artista gambiano-britànica d’enorme talent i vida truncada. Filla de la diàspora, va créixer en un entorn precari i multicultural al barri de Hammersmith (Londres), i va utilitzar la fotografia com a mitjà per a explorar la identitat, la memòria i la dimensió espiritual de l’experiència negra. Saye va assolir un reconeixement internacional amb Dwelling: in this space we breathe [Habitatge: en aquest espai respirem], presentada al Pavelló de la Diàspora de la Biennal de Venècia de 2017, on va ser la participant més jove.
ATENCIÓ MITJANS:
Els mitjans interessats en cobrir la roda de premsa han de confirmar assistència enviant un correu a comunicaciomonestirpedralbes@bcn.cat
