Barcelona Cultura

Institut de Cultura de Barcelona

Servei de Premsa
Barcelona rep el Nadal 2019 amb més il·luminació i una campanya centrada en la màgia

Un miler d’activitats de tot tipus i per a totes les edats omplen els carrers de la ciutat, arribant als 73 barris de Barcelona

Per primer cop en anys s’instal·la il·luminació nadalenca a vies centrals com Via Laietana, pl. Urquinaona, pl. Universitat, o la superilla de Sant Antoni, s’amplia l’horari de llums de Nadal i una campanya específica promourà les activitats i el comerç del centre de la ciutat

Dagoll Dagom protagonitza l’Encesa de Llums amb un espectacle musical creat especialment per a aquesta data. Serà el 28 de novembre a les 17.45h a la plaça Can Fabra de Sant Andreu

La instal·lació artística de Plaça Catalunya planteja un univers plàstic, on a través de la poesia i efectes sonors, i la música, els visitants podran participar i veure tota una sèrie d’espectacles

Barcelona rebrà el Nadal 2019 amb centenars d’activitat distribuïdes pels seus 73 barris. L’Ajuntament, juntament amb entitats veïnals, culturals, comercials, socials i solidàries portarà als carrers i equipaments prop d’un miler d’activitats adreçades a diferents perfils de públic.

Per aquestes festes, s’incrementa el nombre de carrers il·luminats amb especial incidència en el centre de Barcelona, on també s’han previst noves activitats per contribuir a donar suport als veïns, comerciants i restauradors de la zona. Continua, a més, la voluntat de la campanya nadalenca de distribuir les activitats per tota la ciutat de manera que tots els barcelonins i barcelonines puguin gaudir de les iniciatives prop de casa.

La campanya del Nadal 2019 omplirà la ciutat d’una versió actualitzada de les antigues felicitacions d’oficis que es distribuïen entre veïns i veïnes. Són personatges imaginaris com el benvingudador, l’entrenadora de tions, la replantadora d’arbres, l’embolicador de regals, o la tastadora d’àpats, basats en les tradicions, els costums i els valors de les festes nadalenques. Aquests personatges es podran veure en format de cartells, postals, o adhesius per a regals.

La campanya comercial dóna especial protagonisme als establiments de proximitat i a la singularitat que poden oferir des de la diversitat de cada un dels 73 barris de la ciutat, diversos entre ells, però amb un model de proximitat comú que és senya d’identitat de Barcelona.

Més informació:

Dossier de premsa

Etiquetes:


Els continguts d'aquest web estan subjectes a una llicència de Creative Commons si no s'indica el contrari.