Fomentar la lectura a Barcelona fent ús d’un missatge fresc i suggeridor i d’accions singulars i un pèl atrevides. Aquest és el propòsit de la futura campanya de comunicació, encara en fase d’elaboració, que prepara l’Ajuntament de Barcelona per presentar properament. La campanya, que ha guanyat l’empresa After Share, una de les 7 que s’han presentat a un concurs públic, es troba actualment en fase de revisió i d’adaptació de les múltiples accions que l’integren.
Després que s’hagi conegut un material realitzat per l’agència i encara de treball, i davant les crítiques que ha generat una de les accions incloses –demanar a bibliotecaris i llibreteres de Barcelona que triïn dos llibres per enviar-los al president dels Estats Units, Donald Trump-, l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) ha decidit que, aquesta, no en formarà part.
Aquesta campanya, com la resta d’iniciatives que es porten a terme al llarg de l’any a l’ICUB, només es farà –com no pot ser d’altra forma- comptant amb el consens del sector i després d’haver-se presentat als Grups Municipals.