Barcelona Cultura

Institut de Cultura de Barcelona

Servei de Premsa
La Capella inaugura ‘Habitar, sentir, pensar’ l’exposició col·lectiva dels alumnes de les escoles d’art i disseny de la ciutat

Dimarts 17 de febrer a les 19.30h a La Capella (Hospital, 56) s’inaugura l’exposició Habitar, sentir, pensar’ amb aquest títol es presenta l’edició d’enguany del projecte expositiu Triple mortal que recull una selecció de projectes desenvolupats pels alumnes de tres centres educatius: l’Escola Massana, l’Escola Llotja i la Facultat de Belles Arts.

‘Habitar, sentir, pensar’ mostra vint-i-una peces seleccionades per donar visibilitat als treballs dels alumnes a través de diferents tècniques d’expressió: peces escultòriques, pintures, projectes de disseny gràfic, joieria, arts visuals, il·lustració, artesania i disseny industrial, entre d’altres.

La mostra, que es podrà veure fins el 22 de març, està comissariada per Gemma Barbany i Juanjo López. Els artistes i dissenyadors seleccionats són: Clara Alonso, Pablo Arbones, Marta Archilés, Salim Bayri, Ana Burillo, Eva Burton, Anna Cánovas, Ariadna Diez, Jana Fontdevila, Marta García, Carme Illa, Dennis Impoc, Minji Jung, Jonathan Mármol, Carles D. Molins, Marisa Morón, Borja Pastori, Jordi Pedemonte, Albert Pons, Anna Revuelto, Tura Sanz, Sergi Selvas, Dario Spoltore, Eduardo Torres i Erques Torres i el col·lectiu Revolving Door.

Triple mortal també proposa activitats paral·leles a l’exposició:

Print your souvenir: Taller. Anna Cánovas

Dijous 5 de març, a les 17h a La Capella

Activitat gratuïta, places limitades. Cal inscripció prèvia: lacapella@bcn.cat

Experiència Revolving Door

De la sala d’exposicions a l’aula de treball

Erques Torres, Clara Alonso, Jana Fontdevila

Dimecres 11 de març, a les 18h. Sala d’actes de l’Escola Massana

 Jornada de debats al CCCB_ Aula2

Dimecres 25 de febrer de 10.30h a 14h. CCCB, Aula2

– Habitar i política_10.30h -12h

– Habitar i Gènere _ 12.30h – 14h

Més informació aquí

Imatges

Etiquetes:


Els continguts d'aquest web estan subjectes a una llicència de Creative Commons si no s'indica el contrari.